hei, me olemme Wonderus

Suvi Honkanen

Suvi Honkanen on sisällöntuottaja, jonka monipuolinen työhistoria pitää sisällään niin viestintää, markkinointia kuin monen vuoden kokemuksen viestintäalan softafirmastakin. Se omin juttu on kuitenkin digitaalinen markkinointi, joka on vienyt naisen mukanaan. Suvin into sisällöntuotantoon alkoi jo vuosia sitten ja mukaan on sittemmin tullut koko digitaalisen markkinoinnin pelikenttä.

Suvi uskoo some- ja sisältömarkkinoinnissa vuorovaikutukseen, erottuvuuteen ja osallistamiseen. Sisällöntuottajaidoleikseen hän mainitsee mm. Antti Holman ja Varustelekan Valtteri Lindholmin: molemmilla on oma tyyli joka erottuu, ja jossa on yhdistelmä huumoria sekä rautaista osaamista.

Erityisen lähellä Suvin sydäntä on B2C-markkinointi, sillä hänellä on erityistaito samaistua asiakkaan kohdeyleisöön ja löytää ne kosketuspisteet, joissa syntyy eniten lisäarvoa. Sisällöissään Suvi huomioi niin yleisön, markkinointiviestinnän sävyn kuin sen, että sisältö tuo kuluttajalle jotakin uutta näkökantaa tai tietoa, joka tekee tekstistä lukemisen arvoisen ja johtaa haluttuun konversioon.

Vapaa-aikansa Suvi viettää perhepainotteisesti pienen tyttären, miehensä ja koiran kanssa. Itselleen omaa aikaa hän ottaa opiskelemalla lisää digimarkkinoinnista, leipomalla ja lenkkeilemällä. Lisäksi Suvi kirjoittaa omaa blogiaan ja sisältöä Mutsimediaan aina kun ylimääräistä aikaa liikenee. Kun lapsi on illalla saatu yöunille, aukeaa usein niin karkkipussi kuin reality-sarjakin suoratoistopalvelusta.